Nyt koncept skal få børnene til at hjælpe mor og far med at handle.
Hvem kender ikke til, at børnene måske ikke synes, det er det fedeste i verden at være med mor og far på indkøbstur?
For at gøre det til en god oplevelse for hele familien at handle, har Bilka Randers indført et helt nyt koncept, som de kalder ‘Vi handler sammen.’ Det er blevet til i et tæt samarbejde med konceptudvikler Trine Ottosen, der er indehaver af SammenSammen, og her er det børnenes kundeoplevelse, der er i fokus, fortæller Salling Group i en pressemeddelelse.
Konceptet går ud på, at børnene opfordres til at købe ind aktivt sammen med deres forældre. Det vil sige, at det er dem, der får lov til at finde nogle af varerne fra mor og fars indkøbsseddel. Børnene får en række klistermærker, som de kommer på de varer, de er med til at finde og komme i vognen.
Oplevelsen begynder allerede, når de træder ind i varehuset, hvor familien bliver mødt med en speciel familie-indgang. Bilkas maskot, Ulven Billie, og en medarbejder tager imod børnene og deres forældre med smil og highfives og udleverer klistermærkerne.
Når indkøbsturen er afsluttet, får børnene en præmie som tak for indsatsen.
»Vi er mange, der har en travl hverdag, og indkøb kan hurtigt udvikle sig til en stressende omgang og noget, der hurtigt bare skal overstås. Med det nye indkøbskoncept håber jeg, vi kan være med til at gøre det til en oplevelse for hele familien,« siger Martin Enevoldsen, der er varehuschef i Bilka Randers, i pressemeddelelsen.
’Vi handler sammen’ kommer til at køre løbende i Bilka Randers. Første gang bliver i weekenden 17. og 18. februar.
gs